2 dagar kvar till julafton

Hejasen!

Julen närmar sig med stormsteg... och jag blörjar bli klar med allt...så skönt.... på julaftonens morgon ska vi ha grötfrukost och fnurrar hur alla ska få plats på trevligaste sättet.. är ju mindre trevligt att alla sitter utspridda i huset..men jag tror att jag har hittat en lösning...
I dag ska jag städa av inne i barrummet och göra klart så det ser trevligt ut så kan alla sitta vid matsalsbordet och äta och ha det mysigt =)

Mycke var förbi i helgen..var så kul att tröffa han igen... han har varit utomlands och jobbat i några veckor så han hade massa kul att berätta... så kul att höra tycker jag =)

Igår kväll var Cicci förbi en sväng och hälsade på...var nog ett tag sedan hon träffade Milo =) Men det är alltid lika kul att träffa henne... men hon jobbar ju så mycket nu förtiden och ännu mer när hon inte har barnen hemma.... *lugna ner dej lite kusin, du måste försöka leva åxå*
Tack för den goda maten åxå =)

I helgen var även Tessan förbi och fikade lite...jätte kul att träffa henne...var jättelängesedan vi träffades.... var nog i september tror jag... Milo var iaf inte född och jag var höggravid när vi träffades....
Hon hade med sig ett paket till Milo med jättefina kläder och en nalle som han är helkär i... vart en favvo för grabben på engång =) tack tessan
Milo leker med nallen han fick av tessan =)



Kommentarer
Postat av: Cicci

ja du kusin, jag har kommit på det jag med=) Tacl för att du finns!!Älskar diG!Och din underbara son!

2008-12-22 @ 15:24:01
URL: http://cicci83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0