Bakdag

Hallå!!!

idag tog jag mej en bakdag...igen =) har bakat pepparkakor och kolakakor...
Har även haft fullt hus här idag...helen kom på sin lunch som vanligt, sen kom mamma och eddie förbi och när dom åkte kom joppe och sen när hon åkte kom tomas farmor och roland och sen bytte jenny av dom...
så nu känner man sig lite seg=)
Nu är tomas och hämtar mat från parma....är så jävlans hungrig... har inte hunnit äta så mycket idag...

I morgon ska jag ta nya prover på min bukspottskörtel och levern... hoppas att allt ser bra ut...få se när svaret kommer....

I kväll blir det att bara slappa på soffan med en brasa och Greys.....
Nu har vi äntligen beställt luft/vatten värmepump till huset... Ljungs vvs kommer i morgon och tittar hur det ser utr och vart vi ska sätta sakerna för bästa effekt.... ska bli så skönt att slippa allt vad pellets heter =)

Nä nu ska jag duka till tomas kommer hem...

Höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0