bara 6 dagar kvar

Gomorron gomorron på er!!

I natt har det inte blivit mycket sova för mej... när jag välsomnade så vaknade Milo med ett gallskrik (vet ej varför) tog upp han och gullade en stund sen somnade han om... när jag la ner han i vaggan sov han väldigt oroligt och jag hade svårt att somna om, när kl var 2 vaknade jag av han gallskrik igen, hade sovit knappt en timme då.. matdax,  han har inte ätit nattetid på länge nu! sen när klockan var 3 halv 4 lyckades jag somna om igen... kl halv 6 vaknade jag och då skulle han ha mat igen...sen låg vi i sängen och gullade till halv 8 men han ville inte sova så mycket, bara korta stunder....

Nu håller vi på tvätta och städa... igår kväll städade jag övervåningen så nu är det bara nedre plan....
Men vad tvätt vi har...Tomas har skött tvätten sista tiden och han tvättar ju bara de viktigaste (kläder) sen då??? Sängkläder, handukar, filtar mm  det såg ut som monteverest som var i tvättstugan *suckar* ja ja. jag får vara glad att han tvättat kläderna iaf=)

Jag är såå sugen på att baka lite kakor idag... men har inge mjöl hemma...*suckar* och vagnen ligger i bilen...men det är ju is på vägarna här så det hade nog inte gått så bra att gå heller... men men...får skicka upp gubben när han slutar...om lusten är kvar då vill säga =)

Gobiten




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0