Börjar jobba idag!

Hallå hallå!!!

Idag ska jag börja jobba igen...ska bli kul att få lite socialt liv igen =) och sen är det ju inte helt fel att få in lite pengar till hushållet...föräldrarpenningen är ju inte direkt stor om man säger så... men men.... ska iaf ut och jobba en kort kväll 15,30-20,30...
ska även ut och jobba på söndag 8-12...kul kul=) hoppas bara att man jobbar med nå roligt folk så det inte är den "trista" personalen.... sur kärringar eller sådanna som inte vill jobba och bara smiter undan....
Dom frågade även om jag kunde jobba på nyårsaftonen...men då får vi besök på kvällen så det gick inte... men det hade ju varit bra betalt =)


Nu på fm har jag slappat och myst med grabben, han har även fått badat och gjort sig fin...Tomas har varit nere på sitt jobb och lackat fönsterfoder till vardagsrummet...så i morgon ska han sätta upp dom och vipps så är mitt vardagsrum helt klart *lycklig* fast jag skulle iof vilja byta golv åxå...men det finns det ingen ekonomi till... men men...


Nä nu ska jag ta en kopp kaffe och sen blir det att fixa lite mat...lättlagat blir det =) bacon och makaronen...*smaskens*

Höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0