Fredag!

Ja då var det fredag igen då...veckorna går ju så himla fort att man inte hinner med....

Idag blir Milo 2 månader...vart tog dom månaderna vägen då???? jag hinner ju inte emd ju.... han är ingen bäbis nå mer...han börjar ju bli riktigt stor...snart är han 18 år och flyttar hemifrån...skrämande....

Sitter nu och väntar på att min läkare ska ringa upp mej... skulle få en kallelse för att ta nya prover på lever och bukspottkörteln...men har inte fått några och det var den 10 november jag tog sist och skulle göra det efter 7-14 dagar efter igen...men det är ju nästan en månad sen nu...

Idag hade jag tänkt städa av lite här hemma...sen när tomas kommer hem så ska vi upp till mamma med Milos saker (vagn, babygym och babysitern)
Vi åker till åland på julbord och mamma ska vara barnvakt...känns riktigt jobbigt att lämna bort han...emn han får det bättre där än på båten... men ändå =( kommer bli tomt utan han....

Nä nu ska jag nog gå och göra mej lite frulle...blir nog gröt idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0