*FRISK*

Äntligen har mina provsvar på levern och bukspottkörteln kommit... Jag är ÄNTLIGEN frisk!!! *lycklig* känns såå skönt... och slutat med medicinen för ett par veckor sedan...kan man bli så glad???
synd bara att jag har haft känningar sen i torsdag i magen...men inte alls så illa som det var förut.... nu är det bara ett tryck, inga kramper eller så.... och hoppas att jag slipper det åxå =)

Nu har jag varit på jobbet och hälsat på!!! såå kul att vara där och träffa lite folk =) Och en korttids tjockis fick jag träffa åxå (jeanette) hon började få en liten gullig mage... såå glad för deras skull...
Hade tänkt börja jobba nu efter nyår..ska bli så kul... tänkte börja med lite kvällar och helger och endast korta turer... sen närmare april blir det nog så att jag kommer ta lite mer skift för att komma in i jobbet tills jag börjar den 6 april på heltid..då ska tomas vara hemma och ta hand om grabben =)

höres senare... Bye

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tjabba ! Kikar in i bloggen, bra söt han är go grabben :) God Jul & Gott Nytt År på er..

2008-12-17 @ 09:42:11
Postat av: Camilla

Härligt att du äntligen är frisk!!!

2008-12-17 @ 10:39:00
Postat av: Anonym

Så kul att träffa er gumman!!

Man blir absolut inte mindre sugen på en liten när man träffat er prins!! Han är sååå fin :)



Kram

2008-12-17 @ 11:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0