*Fryssen*

Har varit och tagit proverna idag... sen gick jag och Milo hem till mormor och morfar och fikade lite.. Morfar är helkär i milo... och milo bara skrattar åt han...så gullig kan jag lova....
När vi kom hem så kom Helen P förbi, sen mamma och sen sandra...snacka om fullt hus...=) vart inge städa som jag planerat...
Var även ner till banken när tomas slutade.... fixade konto till milo mm....  sen gick vi ut på tomtekväll och tittade.... Var många som ville titta på Milo...men även jag dök ner i några vagnar och tittade... tittade på en liten tjej som bara är 10 dagar gammal...såå liten och söt... kan aldrig tänka mej att milo var såå liten *skrattar* tittade även ner i en annan vagn med en liten kille som föddes ett tag innan Milo... mamman gick i samma föräldrarutbildning...Han var så liten, men även såå söt... *hoppas att allt kommer att gå bra för han*
Nu ät man hemma och kall som en isbit... så jag kan lova att vi eldar på nu!!! =) men har dåligt med ved *suckar* längtar till på lördag då vi får hem mer....

Nä nu ska jag lägga mej på soffan och slappa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0