Gomorron

Ja då har vi nyligen vaknat och klivit upp, ätit frulle och fixat en brasa!!! Fick en lättare chock när jag vaknade och klockan var halv 10 och milo sov fortfarande...jag gick ut och rökte så när jag kom in hade jag en liten gladfis i vaggan som bara flinade... sen låg vi kvar i sängen och myste och åt lite välling =) *så mysigt*

I dag ska jag städa av övervåningen och tomas ska börja i källaren...så det slutar nog emd att jag får måla...hade tänkt att Zebbe skulle få göra det men tyvärr så är han inte hemma hos cicci nu...men det finns massor med målarjobb kvar i källaren iaf =) så han ska nog få jobba hihi

Nä nu ska jag ta lite kaffe... höres





En finnig morsa...

Kommentarer
Postat av: Cicci

Han kommer hem i morgon så det är bara att ringa isf det=P

2008-12-14 @ 19:28:12
URL: http://cicci83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0