irriterad

ja då har vi komit hem från Gävle då.... hade jag vetat det jag vet nu hade jag inte åkt en meter idag...Dom gjorde ingen pricktest utan sa bara att han blir kallad då han är 6 månader och att han ska fortsätta med sin ersättning han har nu till 6 månader och sen lyssnade hon på hjärta och lungor (vilket läkaren på BVC gjorde igår) sen fick vi åka hem igen....
Väglaget var inte det bästa utan bara massa snömodd och halt som fasiken... gick i ca 60-80 hela vägen hem....snöade även massor mot sandviken och in....*suckar*

men nu väntar jag på att grabben ska vakna så han får lite mat i magen och sen blir det nog att sova ett tag... har ju varit vaken sen 10 i 6...men han har iof sovit massor nu och jag kan nog glömma att få sova... men jag kan iaf ligga och slappa och titta på en film....

Kommentarer
Postat av: Camilla

Typiskt Gävle. Undrar hur många gånger vi åkte in för att ta stick i fingret för att kolla blodstatus på Lova innan dom talade om att det gick lika bra att ta samma prov på lab här i hofors...

Men du har inte hört vad som hände härom dagen va?

2008-12-04 @ 20:31:42
Postat av: Camilla igen

Förresten... när vi skulle göra pricktest på Lucas för att se om det var nån allergi som orsakade hans eksem sa dom att dom inte gör pricktest på barn som är under två eller tre år, jag minns inte exakt vad dom sa..

2008-12-04 @ 21:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0