Juldagen

Ja då var julaftonen över i år =) ganska skönt... kan lova att Milo var bortskämd igår och fick en massa paket... mycket fina kläder, pengar, en sängmobil, halsband och spargris med pengar, leksaker mm.... massa paket fick han iaf....

Även vi fick paket fast vi sagt att det inte behövs köpas åt oss=) men kul är det iaf...vi fick en massa pengar till rusten...sååå kul, så i morgon ska vi handla färg till vardagsrummet som jag ska göra om bara jag blir piggare =)
ska bli sååå kul

Min  förkylning är det samma skit med än... känns drygt som fasiken, bara milo klarar sig från den...(peppar peppar)
Igår kväll var Milo iaf ganska slut...han sov dåligt igår, han var så nyfiken på allt folk så han höll sig vaken och sov bara korta stunder...när vi kom hem vid 10 tiden så somnade han fort kan jag lova...sen sov han till 5 i morse, då åt han lite mat sovande...sen vaknade vi kl halv 10 igen...*skönt* synd bara att jag sovit förmycket så jag är jätte trött nu!!! men men


Milos träff med tomten... han drog i tomtens hår så han hade fullt med vita hår mellan fingrarna =) Inte alls blyg som jag trodde han skulle bli... men det kommer nog till nästa år =)



Min lilla familj=)


Milo med morbror på grötfrukosten


Här sitter vi och har nyligen ätit grötfrukost hemma hos oss



hela familjen igen + tjabo



4 generationer sundberg (Anita, christer, tomas och milo)



och även 4 generationer på farmors sida (tjalle, agneta, tomas och milo)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0