Kväller

Ja då var det kväller igen då... och gissa vad.... jo, man är på väg att bli sjuk...IGEN, Fy F_N vad jag är less på det här nu!!!
I slutet på september början på oktober vart jag sjuk, feber, en sju jävlans hosta och förkyld.... har inte ens blirit av med förkylningen sen dess...och nu har man börjat hosta och känner sig inge vidare pigg...fy fan säger jag bara.... och hosta som är så drygt.... men ringde doktorn idag och fick hostmedicin utskrivet så jag ska klara mej =) så sömnen kanske inte kommer att bli stöd iaf...

I dag har jag städat av nedre plan och gjort fint inne i barrummet så det är fint till alla gäster kommer på julafton... i morgon ska vi förbereda allt... göra skinkan klar, städa av golven och fixa till allt så vi slipper kliva upp allt för tidigt på onsdag...
Även syrran (Therese) var hit en sväng på besök... Men det var inte poppis i milos ögon, jäklar vad han vart arg när hon pratade med han...vet inte om han vart blyg eller om han bara surade ändå....
Han har ju varit extremt surig hela dagen och inget har varit bra fast jag försökt med allt...

Har nyligen tittat på City akuten och nu är det prison brake... men det tycker jag har spårat ur helt...inte alls lika bra nå mer... men men...
Var även upp på jobbet en sväng nu i kväll och hälsade på och tog även en vända i solen =) så skönt, måste nog dit i morgon åxå... så man kan bränna bort alla finnar jag har....
i slutet när jag väntade milo så ploppade dom upp och de sitter kvar än... har aldrig haft så mycket finnar tidigare... men nui ser jag ut som en fjortis igen...*suckar*

Nä nu ska jag mysa lite på soffan innan jag ska lägga mej och sova... snart matdax för grabben åxå...

Natti natt

Sötnosarna!


Mitt charmtroll på solskenshumör =) så go grabb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0