Kväller

Då har man städat fram tomtar och julen... iaf på nedreplan..skiter nog i att göra det uppe... ingen annan än vi som är där uppe iaf....
Var även upp på bruket och handlade lite...
så nu har jag precis ätit lite mat och gjort klar en julskinka *smaskens* blir en macka med skinka och senap i kväll kan jag lova...
Cicci och Liam var förbi och rökte en sväng..eller ja, Liam rökte ju inte då...
Nu ska jag duscha och lägga emj på soffan och mysa resten av kvällen..så i morgon åker vi till valbo och handlar julklapparna...ska bli så skönt att bli klar...
hej hopp

Sandra och Milo myser
Gullungen och släktens fd Bimbo sandra..*skrattar*



Min gobit



Mina två älsklingar



Våran julgran som ska plockas upp från källaren...


detta kort har vi skickat ut som årets julkort...så söt han är min lilla tomte=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0