Morgon igen

jaha då var det morgon igen då? lillen ligger på soffan och sover, själv har man ätit frulle och duschat nyligen...
I dag ska jag iväg till frissan och färga och klippa håret *skönt* väl behövligt om man säger så =)
Så min mamma ska ta Milo medans jag klipper mig... hon är ju lycklig iaf som får ha han hemma =)

Igår kväll var vi till helen och freddy med nybakta lussekatter som jag bakade igår =) vart skitgoda!!!! Även Erika och Rönn var där...hon börjar få en rejäl kula nu hihi...hon sa att det var lite jobbigt att raka benen, men lära bara upplysa att om ett par tre månader kommer hon ha ett rent helvete och särskilt på intimare ställen *skrattar*

Nä nu ska jag ut och blossa sen är det nog dax för mat till grabben! han har börjat gny lite nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0