Söndag


Nu har vi varit till Åland på julbord...det var väldans trevligt och gott framför allt... vart en massa lutfisk för min del =)
Milo var hos sin mormor från halv 7 på morgonen till halv 6 på kvällen...han hade varit jätte snäll, hade bara knölat lite när det var sovdax...men annars hade det gått jätte bra...*skönt*
Jag ringde bara hem till mamma 2 gånger och titta så allt gick bra... *skrattar*
Men det gick lättare än jag trodde det skulle göra att lämna bort han så länge...Kan ju beropå att det var ett späckat schema ocgh man var långt borta...
Men igår kväll var han väldigt mammig, pappa fungerade inte alls... lika i natt... sovit väldigt dåligt och varit gnällig... så han fick ligga i sängen med mej för att vara någolunda lugn...

Tog mej även en Baylis igår...som jag har längtat efter det... skulle ta det för några veckor sedan men till min stora besvikelse så hade jag inge hemma...så igår köpte jag mej en hel liter =)
ska även beställa en 1/2 L av mormor när hon åker, men då blir det baylis caramell...låter ju kanongott...

Idag ska jag rensa övervåningen... måste passa på när konteinern står här =) Tomas och svärfar håller på att rensa källaren nu!!! skönt, kanske man kan gå ner dit åxå utan att snubbla över en massa skit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0