Städa fram tomten

Hallåj!!!

Håller på att städar för fullt... ålockar fram de röda små åbäkerna som man är lagont trött på när julen kommer.... Tänkte även ta upp min fina gran som jag är så mallig över =) köpte en stor vit och fin gran förra året, med röda och silver färgade kulor och är såå fin =) Men den står packad ner i källaren och är ganska klumpig att ta upp så jag måste nog göra det i helgen när tomas är hemma....

Sen ska jag och milo knalla upp på bruket och hämta ut hans mat på apoteket och sen in på affären och köpa lite gott till i kväll för då tänker vi mysa och njuta av att vara utan pappan =)
Tomas ska iväg på julfest med jobbet och vi vet inte när han kommer hem...ska bli såå skönt =) elakt men sant =)

Nä nu ska jag jaga fart på snabeljocke igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0