Tisdag

Hallå hallå

I går var jag till frissan och färgade håret och klippt mej...dyrt och jävligt vart det... Hon som klippte mej var stressad och otrevlig, slet och drog i håret på mej...och jag är inte håröm av mej, men hade sprängande huvudvärk när jag kom hem så det vaet soffan i en timme... sen är färgningen inte som jag vill ha det, med det dyger iaf... men är väldans besviken...
Sen klippningen, ja, vad ska man säga, det vart ingen skillnad...där fick jag för att jag ville göra en stor förändring... är djupt besviken...känns som om man kastat bort 1200:- och man är ju så jävlans feg och säger inte att man är missnöjd heller...

Idag är man avvis på tomas... han är med jobbet i amsberg (om det heter och stavas så) och ska köra folkrace... Varje år bjuder hans chef sina stora kunder + några utvalda anställda på ett äventyr...och i år vart tomas en av de två som fick följa med...skulle åxå vilja åka ju =)

I natt har milo sovit sådär bra igen..åt kl22-22,30 och vaknade 05,40 igen... snacka om att man har det bra =)


Gobiten...love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0