Tisdag!

Hallå på er!!!

ja då var det en nydag igen då... gud vad dagarna går fort... man hinner ju inte med ju...

Igår kväll så var min fd jobbakompis och hälsade på milo..det var så trevligt... även syrrans tuvali kom och ville träffa milo... hon fick hålla i han och mata han...snacka om att hon var mallig =) men vara med och byta blöjan var ingen höjdare för henne... *skrattar*

idag har jag inget planerat... hade tänkt ta en promenad till jobbet nu på fm... men det är regn och snö, så jag tror jag stannar här hemma i värmen istället....lite skönare...

I natt har Milo sovit kanonbra... somnade vid 23 tiden och sov till 4, då åt han och somnade om innan han ätit upp allt... sen vaknade jag kl 8 och några minuter senare vaknade även han... och nu när kl är snart 10 sover han igen och har sovit ett tag...

idag kommer även helen på lunchen.. nu är det bara ca 2 veckor kvar till dom flyttar in i huset...*skoj för dom*

nä nu ska jag gå upp på övervåningen och bädda sängarna innan han vaknar igen

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0