Tomtekväll

I kväll är det tomtekväll i Hofors... då tänkte vi gå ut och titta lite...ska även fixa en julklapp till tomas syster då =)då köper vi årets första julklapp...och jag som alltid brukar bli klar väldigt tidig...när det blir december brukar jag vara klar...men inte i år *suckar* då måste man ut med alla de andra och bråka... känns inge kul...Men på lördag tänkte vi åka till valbo och fixa det..sen ska vi även köpa klinker till "nya" tvättstugan och duschrummet nere i källaren...ska bli så kul =)
Längtar till det är klart och man kan gå ner och basta och ha det sååå skönt...

Nu jag snart ringa runt och titta om det finns någon som har tid att klippa mej innan jul, tänkte även ta och färga håret...*längtar* Men det kan nog vara svårt att få tag i nu innan jul och allt.... Cityfrisörerna har säkert tid men då han man ju inte ekonomi till det... dom kostar ju skjortan...bara en klippning 500 kr...sjukt tycker jag...

Sitter även att väntar på att klockan ska bli lite mer så jag kan ta och börja gå mot HC, ska dit och ta nya prover idag...skönt att få ett svar....
sen fnurrar jag även på om vi ska gå till jobbet och hälsa på...men får se...det snöar och är inge vidare bra väder ute...så vi får se hur det blir...

Nä nu ska jag leta reda på några nummer och ringa runt lite...höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0