Torsdag

Då sitter jag här och väntar på att grabben ska vakna till så vi kan börja göra oss klar för att åka till gävle sjukhus... själv har jag varit vaken sen kl var 10 i 6... då ville han bara ha lite mat, sen sov han vidare igen... så jag gick upp och gjorde mej klar...
Vi ska in och göra ett så kallat pricktest för att kolla vad det är han är allergisk emot... jag hoppas verkligen att han inte reagerar på nått... men skulle det vara nått han reagerar mot så hoppas jag det är fisk och skaldjur...det är ju nått som inte är så poppis här i huset...
Vi fiskar en jävla massa, men äter inte..så vi ger bort det till min mormor och morfar och svärföräldrarna....
Men det var någon jag pratade med i sommras som sa att hon ville gärna ha fisk...men tyvärr har jag inget minne vem det var... så om hon läser detta så hör av dej så får du. har massor i frysen...det vi har är öring och regnbågar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0