Äntligen Fredag!

Då var det fredag igen då¨..äntligen...
Städningen igår vart långt ifrån klar!!! allt i fönsterna är klar, men det ser ut som 7 svåra år här hemma nu... saker överallt och hund/katt hår och hela nedre plan är grusig och jävlig...(hatar denna årstid, då det bara är lera ute och hunden tar in allt skit som finns)
Igår var Milo riktigt knäsjuk och jag hade fullt upp med han och de få minuter han sov så försökte jag göra klart i fönsterna... övervåningen tog jag när tomas kom hem, men det fungerade mindre bra då bara Mamma dög för grabben...
Fick även besök av Micke och då vill man ju inte vara otrevlig och gå upp och städa...

Skickade iväg kort på framkallning för några dagar sedan... och igår kom dom...så kul.... började sätta in i milos album igår kväll... GUD vad kort det var....sen sortera dom i ordning så det blir rätt i albumet....oj oj, vilket jobb...men det var riktigt kul =)

Idag ska jag städa klart, sen skulle Tomas smita från jobbet och vi ska åka in till Borläng och leta efter Hörselskydd till Milo, då vi ska åka till åland nästa helg och äta julbord (smaskens) och på vägen hem blir det att sitta på dansen... vilket är ganska hög volym för dom små...

Milo har sovit riktigt bra i natt, somnade vid 22,30 och sov till halv 4 somnade om direkt och sov till halv 8... tilloch med jag vaknade före han...*skönt*

Nä nu ska jag sätta fart medans han sover!!!

Tomas & Liam busar... så gulliga killar...
'

Svärmor hjälper till med målningen!!! GUD vad jag längtar till sommaren nu när jag ser bilder från i sommras...


Haha, en riktig vinterbild...jag och tomas var ute med skotern... en rolig dag då allt som bara kunde gå fel gick fel... men då var den inte speciellt rolig... men nu i efterhan bara skrattar vi åt den dagen....

Kommentarer
Postat av: Camilla

Håller med, den här årstiden är pest och pina!! Det skulle räcka alldeles bra med vår, sommar och höst. Vintern kan man hoppa över med undantag för lite vitt på marken på julafton!

2008-11-28 @ 12:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0