BVC

Hallåj igen!

Har nu köpt nya nappar till grabben... skulle köpa en som är som hans favoritnapp, men nepp... över min döda kropp (snåltarmen sa ifrån) en endaste napp kostade 79:- ... okey om det var en udda napp, men en vanlig jävla napp.... så vi gick till Prix och köpte 4 st istället och det vart då billigare åxå.... =)

Var till BVC... snacka om att han börjar bli stor... snart är han 18 år och ska flytta åxå... höll på att ramla baklänges när vi mätte han... hela 3 cm på 11 dagar... oj oj säger jag bara... det är ju så att man nästan kan se hur han växer ju! vikteh har ökat från 4650g till 5140 och huvudet är nu 39,2cm...

Nu vet jag då inte vad jag ska ta och hitta på... är så fruktansvärt sugen på en fet och god pizza... men vågar inet med tanke på magen... *snyft* vad ska man då hitta på för mat???

Nä nu ska jag ut och blossa!!!


Det där är kärlek det =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0