=)

Då har man haft kaffebesök som drack te =) hihi alltid lika trevligt att prata med någon... blir annars bara hunden och Milo... men ingen av dom är så duktiga på att ha långa samtal och komma men skvaller... men dom är bäst i världen påatt behålla hemlisar iaf=)

Har även beställt första julklappen... har varit ute och beställt filmer... så gubben har fått en box med 3 filmer i som han ville ha.. och även jag kan jag ju säga, synd bara att man får vänta till efter jul med att tiltta på dom =(

NÄÄÄ jag vill verkligen inte ta fram snabeljocke, men jag måste... snart är det små hundar överallt... och eftersom risken för inavel ökar varje sekund måste dom bort innan dom blir galna och äter upp oss....

Höres senare då

Kommentarer
Postat av: Camilla

Heter din Snabeljocke? Min heter Sug-Sonja, hon älskaratt suga. Hon lever bara för att suga..

2008-11-18 @ 12:15:05
URL: http://www.metrobloggen.se/curlingmamman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0