Gomorron på er!

Gomorron gomorron!

Igår vart det inte att jag skrev nått här... hade fullt upp och var jätte duktig...kände mej jätte nöjd igår kväll!!!
När vi vaknade var vi till sandviken och handlade kläder till grabben då han vuxit ur de mesta han hade... Blir så arg när jag ska köpa killkläder... finns ju jätte dåligt med fina pojkkläder i den storleken man letar efter.... men till tjejer hittar man massor...*irriterande*
sen när vi kom hem städade jag hela huset och sen tog hela familjen en promenad... släppte tjebo i Hagaparken och lekte med han... skitmysigt var det =) kallt och friskt...
Igår kväll kom svärföräldrarna förbi och vi tittade på tv och gubbana tog varsin grogg =)

I natt har grabben sovit dåligt... igen... är 4 natten nu tror jag det blir... Han vaknade kl 3 och ville äta, sen lagomt när jag somnat om så var det dax igen.. då var klockan 5 sen ville han inte sova mer... när kl var 20över 6 gav vi upp och gick ner och tittade på tv och eldade lite... och nu är vi i full fart...
Tänkte åka ner till munterbo och ta en kopp kaffe... eller ja, tomas iaf, då jag inte kan dricka det med min mage... kanske får lite te iaf =)

Höres senare!!
Puss & kram å nyp i stjärten=)


Min egna nakenfis =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0