Hallå igen!

Nu har min gobit vaknat!!!Han var på strålande humör så det var ingen ide att försöka få han att somna om!!! Han bara skrattade och flinade upp sig så fort jag gjorde något... sååå gulligt... Eftersom han bara flinat lite ibland förut så väckte jag Tomas (hi hi) men när han vaknade vart Milo sur och skrek... typist... men det kommer ju flera gånger....
I natt har grabben sovit jätte bra... han vaknade först vid 4 sen nu kvart i 7...  synd bara att en annan inte kommer i säng i tid....

I dag vet jag inte vad vi ska hitta på... Tomas ska ner och jobba igen det han inte gjorde i veckan nrä jag var sjuk... han har verkligen haft en bra jobbvecka :) Måndag kom han hem till halv 10, torsdag 12 och hemma hela fredagen... men eftersom det är mycket jobb måste han jobba igen det nu i helgen...

Nä nu ska jag gå och busa med min flinolle till son =)

Kram på er



Sötisen min...love you grabben

Kommentarer
Postat av: Camilla

Sötis! Han ser ut som en liten gosig nallebjörn på det där fotot =)

2008-11-16 @ 13:20:17
URL: http://www.metrobloggen.se/curlingmamman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0