Hallå

Jaha, då har man ännu en sida att vara ute på då! nog för att jag har ont om tid för att sitta såhär... men får göra det när Milo sover...
Snart kommer min kusin och zebbe hit för att vara barnvakt åt Milo medans jag är till läkaren! *tur jag har dej gumman*

Idag har Milo sovit nästan hela dagen, så jag har hunnit sova en stund med han, sen har jag plockat på nedre plan och har bara golven kvar, men dom tar jag när Tomas kommer hem så han kan passa grabben... skulle kännas lite smått elakt om han skulle vakna av dammsugaren och jag inte hör han!!!

Skulle bahöva åka in till valbo och handla lite åxå... varje kotte man känner typ ska fylla år i November... först ut är helen som fyller år i dag, sen kommer Zebbe den 9:e, lucas den 10:e, mamma den 13:e, Wilma den 15:e och camilla den 20:e
Sen är det farsdag på söndag åxå... måste hitta på något till Tomas åxå... blir nog upp på prix på söndag och köpa ett kort och en blomma... sen lär man kanske köpa nått sådant till våra pappor åxå... ursch vad dyrt det blir....

Nä nu ska jag ut och röka lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0