HALLÅÅÅÅ

Hallå igen!

ja då sitter man här igen då!
Har nyligen haft besök... Camilla kom förbi med goda bullar och ville ha fikasällis... mums så gott det var... sen kom Helen förbi som vanligt på sin lunch och käkade lite mos.... själv kokade jag mej lite makaroner...men till min stora besvikelse så hade tomas tagit ketchupen till jobbet... så det vart inte många tuggor mat om man säger så... blää, vad vidrigt det var...

Nu sitter jag och väntar till Milo ska vakna till... är ju snart matdax...sen omhan vill sova igen (vilket jag inte tror, men hoppas) så tänkte jag lägga mej och sova jag åxå... nu är ingen ide, då vaknar han lagomt tills jag somnat... och lägger jag mej inte så kommer han att sova över maten... hmmm, hur ska man göra???

nä nu ska jag surfa vidare...sköt om er...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Mos och makaroner utan ketchup? Nä du, det börjar allvarligt bli dags för en tripp till Kina någon dag för lite RIKTIG lunch, eller hur? Ja eller kanske inte till Kina, det blir en rätt lång väg att åka för lite mat. Men Kinaresturangen åtminstone? =)

2008-11-28 @ 12:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0