Jaha, då var man här igen då!

Hallå hallå!
Har inte varit här på några dagar då jag haft både magsjuka och feber...hoppas verkligen att Milo klarar sig!
Tomas har fått varit hemma från jobbet halva torsdagen och i fredags, så nu har han massa att jobba igen så man är själv hemma med lillgrabben... han ligger på soffan och sover och jag städar, men som vanligt när man kommer till datarummet så blir man fast här... sen när det är dax att börja igen så har man tappat orken... varför blir det så??? jaja, vem bryr sig??? inte jag iaf :)

Inatt vaknade Milo kl 01,30 ca och hade morgon... kan lova att mamman var mindre glad då det vart väldans sent igår kväll... hade svärpärona på besök och gubbana tog en och annan wisky, så innan jag somnade var nog kl närmare halv ett....
Milo somnade äntligen om när kl var närmare 4... sen kl 5 var det matdax... snacka om att man kände sig som ett levande lik... men nu sover han igen sig lite... skulle jag åxå behöva...men men, sova får man göra när man kommer till graven ju =)

Nä nu ska jag fortsätta... sen ska jag fixa lite mat... blir köttgryta och potatis idag...mums, hoppas bara min mage pallar det...

Puss och kram och nyp i stjärten på er!!!



Min sötnos



En glad sötnos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0