Maggan

Då har jag och grabben varit ute på bruket en vända... självklart glömde man hälften av allt som skulle fixas...
har även varit hos BM Maggan på efterkontroll och när jag ändå låg där i stolen så tog hon ett cellprov...*smärta*
Eller igentligen gör det ju inte ont, utan känns som mänsvärk och är ju väldans otrevligt!!!! fast hela allt med gynstolen är ju otrevlig... Det var även med en läkarelev eller nått i den stilen... hon ville ju åxå klämma och känna... Mindre trevligt...men man säger ju inte nej heller, hur ska hon då kunna lära sig???
Fick även fylla i en skaltabell om hur jag tyckte min förlossning varit... och eftersom den inte var så vidare bra kryssade jag på sämsta tänkbara... Ja då måste jag gå och prata med någon om min förlossning... ska jag säga att det skabli skönt eller inte??? jag vet ju faktist inte riktigt vad jag själv känner i den frågan... behöver jag prata om det??? har jag bearbetat förlossningen??? hur ska jag ha tid att tänka när allt bara strulat sen han kom...
Absolut inte nå struligt med han eller så... utan bara massa skit med mej....
Hon frågade även hur jag ser på en ny graviditet och förlossning...Självklart vill jag ha fler och är inte det minsta rädd för att vara gravid igen... och föda vanligt vill jag ju uppleva....Men ändå finns oron där för att det ska bli nå strul i slutet igen och att vi inte kommer in i tid... men varför oroa sig nu??? nu ska jag ju bara njuta av milo... men tanken finns iaf...
Gud vad jag surrar på!!!

Nä nu ska jag fortsätta med adventsstädningen...

Puss puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0