Måndag igen

Måste skriva nu när jag fått klagomål att det var ett tag sedan *skrattar*

Jaha, då var det Måndag igen då... fan vad veckorna går fort... För 7 veckor sedan om några timmar så fick vi ner Milo från barnavdelningen...
 7 Veckor....vart tar dagarna vägen??? och det känns som om jag inte får nått gjort heller....*suckar*

Idag har jag bara poat på här hemma... inte direkt gjort nått, bara strosat och plockat....Vid lunch kom tomas syster Helen hit och åt lunch med mej... så bra, enda sättet man får i sig mat... =) hon skulle komma i morgon på sin lunch åxå...

Hmm, vet inte riktigt vad jag ska hitta på att skriva om... händer inte så¨mycket i mitt liv...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Duktig tjej! s

2008-11-24 @ 16:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0