Matlagning på g

Hallå igen då!!!

Har nyligen kommit hem från sandvikens julskyltning... var inte så mycket där heller... men säkerligen mer än i Hofors... fanns några knallar och en massa folk... vi tog en vända på stan sen åkte vi hem till Helen och Freddy och fikade lite glögg och pepparkakor...
När vi ändå var i sandviken passade vi på att handla lite mat på Willy´s...

Nu håller vi pålagar mat... väntar bara på riset nu... har gjort en super god kycklinggryta...HOTsom fasiken... men sååå god...har gjort den lite mildare än vanligt då jag inte vet om min mage pallar starkt än... fast jag åt pepparoni (eller hur det stavas) igår och det gick ju bra...men man ver ju aldrig!!!

Nä nu lär jag titta till riset igen...Bye


Så fin bild...


Mamma´s gobit...love you grabben

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas det gick bra med magen!!

2008-12-01 @ 00:20:50
URL: http://www.metrobloggen.se/curlingmamman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0