Ny dag igen!

Ja då var det ny dag igen då!!! En dag med blåst, regn och kyla.... fy tusan säger jag bara... Hade tänkt mej en promenad idag...men glöm det, stannar inne och håller liv i brasan istället....
Idag ska jag slappa på soffan, städa av lite (hundhår överallt) och slappa lite till, stryka lite tvätt och slappa lite till och sen måste jag ta och tvätta lite....
Undra om Helen kommer på lunchen idag åxå... Hoppas så man får lite sällis....alltid lika kul....

I natt har grabben sovit jättebra igen... år vid 22,30 och sov till 4... då åt han med väldigt god aptit, somnade om och vaknade 7 igen... när jag tog upp han ur vaggan hade han spytt ner allt, inte konstigt han vaknade... det var ju jätteblött i sängen...stackarn...
Hoppas att jag inte smittat han med magsjuka.... Men det var en som sa här om dagen att barn under 5 månader inte får magsjuka... *hoppas hon har rätt denna gång*
Hon sa även för några veckor sedan att man blir inte så sjuk att man inte orkar med en förlossning när man är höggravid heller... men det kan jag lova att man kan bli.....Men någon gång lär hon ju ha rätt tycker jag... *skrattar* nä nu var jag elak milla =) sorry

Nu har jag nyligen tittat på mina bästisar (morronzoo) så nu är det radion fram till kl 10... sen ska jag nog sätta fart lite...så jag hinner slappa =)
Gert sa nått kul idag...eller ganska mycket som vanligt, men att politiker är som krokodiler...Stor i käften men har inga öron... Han är rolig den gubben...

Nä nu ska jag surfa lite innan det är dax
Höres säkert senare...

puss och kram



Kommentarer
Postat av: Camilla

Hahaha... =) Det där med magsjuka kommer från Barnkliniken i Gävle från början så det kan man säkert inte lita på =)

2008-11-18 @ 11:06:57
Postat av: Camilla

och du... jag sa att jag inte har hört talas om nån som blir sådär sjuk när det är dags för förlossning. Men jag fick lära mig något nytt den här gången, ska nån lyckas så är det du ;) kram på'rej

2008-11-18 @ 11:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0