Ny dag!

Gomorron gomorron!!!!

Nu är jag så irriterad!!! Har en tandläkartid idag och skulle majla och ändra den då jag fortfarande är förkyld... Men jag måste vara korkad... kan inte ens skriva ett majl...dom har gjort om Hotmailen och jag får inte fram där man skriver själva majlet...*irriterad* brukar man inte göra saker bättre när man gör om nått??? Man tycker ju det, men inte Hotmail.... grrr, vad arg jag blir...

I natt har grabben sovit jätte bra... sonmade vid kvart i 9 i går kväll och vid 11 väckte jag upp han för att äta...sen somnade han igen och sov till 20 över 7 =) vi har inte ens vaknat när Tomas gick till jobbet vilket vi brukar göra...

Idag ska vi till BVC och väga, mäta grabben... han har säkert vuxit jätte mycket... han börjar bli en stor grabb... sist vi var där vägde han 4650g och var 54 lång (0,5 cm kortare än födsen) vet inte hur dom lyckades få han såå lång... måste ha skrivit fel...

Måste även in på prix eller ica och köpa nya nappar till Milo.... han har bara en som duger åt han... köpte nya men dom gillar han inte alls.... så måste leta efter liknande nappar som den han har...

Nä nu ska jag försöka få grabben att sova så jag kan hoppa in i duschen...
höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0