*skönt*

Nu har jag städat hela huset! Bäddat rent i sängarna, skura rent i duschen, damma, dammsugit och torkat alla golv... sååå skönt, man känner sig såå hurtig nu!!!
Så har jag lagat köttgryta och ätit... gjorde en efterrätt åxå (chockladpudding & grädde) men vart så mätt att vi inte orkade med det... så det blir nog framför tvn i kväll =)

Milo ligger nu på soffan och pratar... har nyss tvättat han efter ett redigt lass bajs... så nu får han vara nakenfis ett tag och lufta sig lite...
Han har nästan sovit hela dagen idag... *skönt att fått något gjort*
Men nu är han vaken sen ett par timmar och är på strålande humör... vilket charmtroll han är.. bara flinar åt allt...sååå söt

Nä nu ska jag vila min rygg lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0