Tjaba tjena hallå

Hallå på er!

Idag är det äntligen bättre väder *skönt* solen lyser och det är ca 4 grader nu... det är vitt och fint på marken och man längtar till helgen när man får sätta upp lite myssaker... När Tomas slutar ska han få leta rätt på julsakerna... sen ska jag börja sortera adventssakerna och titta hur mycket som är trasigt och inte...så man vet vad man behöver köpa!!!
Vi var på rusta för några dagar sedan och hittade jättemysiga lyssaker som ska hänga i fönster... vi köpte två till Milos rum... på den ena är det en snögubbe och den andra är det två ljus... hoppas att dte kommer att bli lika bra som jag tror =)

Snart kommer helen på lunch igen....*längtar* så man kan prata med någon som är vettigare än hunden...han är väldigt oförskämd och svarar inte på tilltal...*suckar* han vickar bara på huvudet och viftar på svansen....

I dag måste jag städa av igen... jag gör ju typ inget annat om dagarna känns det som... JO, byter blöjor och matar grabben... fast det är ju fan så mycket roligare...särskilt när han bara skrattar åt en... han är sååå himla söt när han gör det... den lilla grabben kan göra en sååå himla glad =)

Igår skickade jag iväg lite bilder på framkallning...ska bli så kul när det kommer... det är bilder från snittet och på bb även massa från Neo som tomas knäppte så jag fick se hur han såg ut =)
ska då börja göra hans fotoalbum...
Har även beställt förstoringar...ska bli så kul... har även beställt några extra till julklapp åt tomas farmor, Roland och min mormor och morfar, mamma och eddie ska åxå få och även tomas mamma och pappa...
Men bästa bilden SKA jag ha... *ego anna i farten* hihi

Nä nu ska jag gå och plocka lite innan han vaknar...blir inte mycket gjort när han är vaken min lilla mammagris =)


Min lilla flinolle, så himla go!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0