*trött*

Gomorron på er!

Idag är jag riktigt trött då Milo sovit dåligt... han har haft ont i magen och sovit väldigt oroligt... kl 4 i morse hade han morgon och var på topphumör, stora flin och skratt och massor med prat..så sött.... lyckades dock få han att sova en stund till när kl närmade sig 6... och sen vaknade han vid 20 i 7 igen... lagomt när en annan somnat om....*suckar* Nu ligger han på soffan och pratar och myser.... har tänt en brasa för att få upp lite värme här hemma...
Vi måste fixa någon mer värmekälla till huset... är inne på en värme fläkt... men det är ju så jävlans dyrt...men skulle vara skönt!!!

I dag har jag inget planerat... ska bara titta igenom adventssakerna så jag vet vad vi har och vad vi behöver... tomas letade rätt på dom i källaren igår och bar upp dom så att jag har lättare att gå igenom det...skulle vilja sätta upp det i dag.. men det är på tok för tidigt tycker jag... men men... vi får se om jag kanske börjar på övervåningen iaf...beror mycket på hur milo kommer att vara idag... igår var han riktigt surig... hoppas att han är på bättre humör...

nä nu ska jag leta på nått snabbt och lätt att äta!!!

puss på er

Grabben ska ut i vinterkylan...



Här ska farmor klä grabben... vi fick oss ett gott skratt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0