Fredag hela dagen!

Sol sol och ännu mera sol...såå härligt!!! Man blir på strålande humör, pigg och glad...Hoppas att det håller i sig hela helgen!!!

I dag ska vi in till Valbo en snabbis när tomas slutar jobba... Måste köpa nått till bromsarna på bilen (tror det var belägg).... Är SÅÅÅ pinsamt att åka i den nu...det bara skriker... Så gubben skulle fixa dom i helgen... Medans han är på mekonomen ska jag in och köpa en ny mal till akvariet...då vi hittade ett vitt skelett i akvariet här om dagen... och malen var helt borta... Nu börjar det bli alger och skit i det så det är ett måste tycker jag... det har varit guldvärt att ha han...
Även M & E skulle komma förbi på besök idag...så kul att se sötnosen igen... =)

I går var vi till Dr med Milo... och nu fick han ventolin och gissa, han har sovit hela natten ( utom ett mål vid 02,30) men ingen hosta och inget annat heller...såå skönt...
Han lyssnade på lungorna, titta öron/ hals och blodprover, allt såg bra ut men han gillade inte hans hosta för den lät inge bra alls... Så troligen en lindrigare krupp.... Bara han inte blir som Zebbe... Min största mardröm att få uppleva det igen...Det var det värsta jag varit med om kan jag lova....

Fan vad jag är kär... i mina små kattungar... fy fan vad dom är härliga... så sociala av sig, så fort jag kommer in till datorn så springer 3 små missar ur bo och klättrar på mej och piper och vill upp =) dom är ju så söta...
Tur att man vet vart dom kommer och man kommer att få träffa dom en del sen åxå... Tomas syrra Helen skulle ha den ena, den andra har jag lovat Zebbe (han ska ha en alldeles egen katt) och en som ska bo kvar hos oss.....kul kul=)

Nä nu ska jag ta en rök och påtår kaffe...

ha en bra dag i solskenet!

KRAM



Kommentarer
Postat av: Johanna

Hallå, nu tycker ja nog att de är dags för lite uppdatering. Vad ska jag annars göra om mornarna när ja dricker kaffe om ja inte kan läsa din blogg?! ;) Hoppas allt är bra och att Milo är på bättringsvägen! Kraam

2009-04-05 @ 09:30:52
URL: http://johannaheinola.blogg.se/
Postat av: Johanna... Igen ;)

Lite bilder på nyrenoverade köket önskas oxå ;P

2009-04-05 @ 13:55:55
URL: http://johannaheinola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0