Gomorron!

Nu sitter man här igen... kaffekoppen i högsta hugg och Milo busar på i gåstolen... Fasiken vilken envis liten kille jag har... han har kommit på att man kan dra i gardinerna... jättekul ska du se... och när jag hänger upp dom så han inte får tag så blir han sååå förbannad på mej.... Måste fixa nya gardiner till v-rummet... vill ha hissgardiner... men finns ju inte så stora som fönsterna i v-rummet är... så jag får leta efter ett par andra istället... men men....

Milo är fortfarande toksnorig, men jätte pigg...det tackar man för.... själv mår jag piss... Hostar och snorar, huvudet värker och även hela kroppen... tror jag har feber åxå... men vill inte titta upp det då¨man bara blir sjukare när man ser att man har feber =)
Ska i väg på ett möte idag på em, sen ska jag jobba i morgon 12,15-19,45 men blir jag inte piggare under fm så skiter jag i att jobba i morgon då orken inte finns hos mej... känns inge kul alls att vara hemma och sjuk, men går man till jobbet och inte orkar ett skit så får ju dom andra jobba desto mer och hur jävla snällt är det då????
Men Möte blir det iaf idag... sitta på arselet och lyssna det orkar man....

Nä nu har prinsen tröttnat på att leka själv så man lär gå och roa han lite nu...snart ska han sova igen...
Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0