Jobb jobb och mera jobb

Har haft 2 lediga dagar medinte varit så pigg...så att blogga la jag på hyllan!!!!
Nu är jag iaf piggare och i farten... kommer att bli lite dåligt med bloggande i helgen... jobbar massor då, så min lediga tid kommer jag att vara med Milo....

Milo har blivit piggare men har en vidrig hosta... dagarna går bra, men inte nätterna... tycker så synd om han... man får sätta han upp en stund emellanåt så han får hosta upp en massa skit.... men medicinen hjälper ganske bra... tack för det....

Igår hade Milo besök av påskharen.... ett stort fint ägg med massa gosaker i... fruktpure och drycker =) men det var inte så kul... men själva ägger var ju jättekul =)

Nä nu ska jag fortsätta emd mitt.... Glad påsk på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0