Kväller!

ÄNTLIGEN!!! Snart får jag gå och sova....*längtar* är helt slut efter dagen.... fast a jag inte gjort ett skit... förkylningsfan...
Började med att tvätta fönsterna i Milos rum för att få tiden och gå och för att hålla mej själv på benen... men det tog LÅÅÅNG tid kan jag lova...satte även upp Milos nya gardiner som jag sydde för flera veckor sedan... men sen då, hans rum ser förjävligt ut nu... hade helt slut på ork och gick ner och la mej på golvet med Milo istället...

Kusin kom förbi och käkade lite kvällsmat med oss åxå... stackars henne som ingen att äta med har....Men i morgon kommer hennes lillprins hem så då blir dte lite mer ordning för henne åxå....

Nu har jag precis hoppat ur duschen och är ren och fin (ja, iaf så gott det går)blir ett avsnitt av vänner sen kan jag lova att jag ska SOVA!!!!
Hoppas att Milo inte vaknar mer än 1 gång i natt och vill ha mat... men han får gärna sova lika länge i morgon som han gjorde i morse...skulle ju vara ljuvligt... ända till 08,38... men det är ju så typist... när det är Tomas tur att kliva upp på morgonen...då¨jäklar kan han sova... men när jag ska kliva upp med han då ska han fasiken vakna mellan 6-6,30... men men...

Nä nu blir det ett bloss sen soffan en stund...
Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0