Ledig

Idag är man ledig!!! Börjar med en mjukstart...*skönt* men tors, fred, lörd, sön, mån jobbar jag sen... blir lite tufft när det är delade turer och långa skift... men det går nog bra det åxå =)

Idag hade jag hoppas på SOL igen...men det ser mörkt ut nu... tänkte ta en vända runt dammen sen...hoppas bara att det inte är så mycket lera... blir inge kul att dra vagnen då... och hunden blir ju inte så fin han heller... men men.....
ska även försöka tvätta fönster i Milos rumoch hänga upp hans nya gardiner....få se hur det blir...hoppas att det ser bra ut...
sen skulle även Helen P komma förbi... hon hade rensat hemma och skulle ta med sig lite pojkgardiner som jag skulle få plocka ut de vi vill ha... *tack tack för d*

Igår när jag kom hem från jobbet hade Gubben städat hela huset... duktig han är... Eller ja, städat och städat... Sugit golv och torkat... men skönt att komma hem iaf=) Sen åkte vi till Tippen med en massa skit man samlat på sig över vintern...massa kartonger och skit från rusten... ( Bilder kommer på köket någon gång) är ju inte riktigt klart... saknas lister och små saker...har även 2 skåp att måla, men tyvärr så pallar inte min hand det och har bett gubben göra det, ,men då kan det ta tid =)

I morse när vi var ut och rökte så såg jag våran katt Doris som varit borta i 1 år... Måste ha varit hon... men hon ville inte komma till oss... Hon såg ut att må bra, så hon har nog ett nytt hem... hoppas att hon trivs bättre där... hon gillade ju inte alls hunden här hemma... men men... kul att se henne om det nu var hon.... var väldans lik iaf=)

Nä nu ska jag göra mej klar och käka lite frulle...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0