Lördag

Då har man jobbat hela dagen då... 06,45-15,15, men jobbade med bra folk så det gick undan...
 fast jag hade köket och då är det ganske lungt åxå tycker jag...Var värre förut...

När jag slutade jobbet åkte jag hem och gav prinsen lite mat sen tog vi en vända runt hammardammen...så nu skickade jag gubben till spararne för att handla lite till maten... blir grillat, hamburgare och strips....mums de=)

I morgon ska jga åxå jobba men har en kort dag då...8-12*skönt...sen är man ledig i två dagar... helt underbart... man uppskattar de lediga dagarna mer nu när man jobbar igen=)Nä nu ska jag leta på lite kläder... sitter halvnaken här...min son har nyligen pissat ner mina byxor... men men...

Höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0