Måndag!

I dag börjar jag jobba igen... lär ju erkänna att det är delade känslor där... men men...bara 7 veckor, sen går jag hem påsemester =) så det står man ju ut med...

I helgen har vi gjort massor... i lördags så var vi till ankdammen med Cicci, petter, bigga, madde, Zebbe, liam och jollan.... sen satt vi ute hemma hos cicci och fikade innan vi knatade hem och städade av altanen.... på kvällningen Grillade vi och Crille & Agda kom förbi och drack ett par groggar med oss...såå gott var det...
Milo var ute hela dagen, från ca 12 -20,30... kan lova att han är fin om kinderna nu... börjar få lite färg =)
sen i söndags så var vi till sandviken en sväng och köpte tyg till Milos gardinger...hem och var ute och cykeltränade hunden (gick bättre än förväntat), hem igen och sydde klart gardinerna... sen kom även petter och Cicci m barn och hälsade på deras katt... eller rättare sagt Zebbes katt =)
Sen åkte vi till Martin och Tittade på en bil som vi ska ha... så klippt och klart, vi bestämde oss för den... är ju behov av en andra bil till hösten...så då blir den perfect....
Sen åkte vi till morsan en sväng... och på kvällen kom helen och sune förbi och ville träffa sin katt och titta hur köket blev...
Ja, det var en lång helg med kort text typ =)

Men nu ska jag göra mej klar för att dra till jobbet... skulle ha jobbat 8-20,30... men tog lite timbanksledigt... vart annars att bli borta från prinsen för länge..så nu slutar jag kl 14 istället...*skönt* . ja nu lär jag dra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0