Onsdag

ja då har man varitledig i två dagar då...*skönt*
ska ut och jobba kväll idag... börjar kl 12...inge vidare kul lär jag säga...
tur man jobbar med bra folk iaf=) bigga och Maria L... kul kul....
Blir det ordning och reda i tid på kvällen...

Har inte hänt så mycket sedan sist jag skrev... Vi har varit ute massor måndag och tisdag...*skönt*
Sandra har lånat tjabo igen..så nu är det lugnt och skönt här hemma igen...=)
Men vad tomt det är på samma gång... fast skönast av allt är ju att jag slipper suga golven varje dag...

Både jag och tomas har börjat gå en massa... tomas tävlar på jobbet med stegräknare och jag tävlar med mej själv typ.. bara för skoj skull... fan vad man går mycket om dagarna igentligen... såhär små sträcker som slutar med att bli några kilometer....

Nä helt ärligt så vet jag inte vad jag ska hitta på att skriva om.... så jag ger upp nu....


Milo leker med katterna... eller är det så att katterna leker med Milo... skit i samma... dom leker och det är ju så gulligt!!!


Ja såhär ligger man och tittar på tv nu för tiden...


Milo, curry och pricken sover på min mage...


Haha, ja här är Zebbes katt, pricken som han heter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0