Sjuk

I dag är jag hemma från jobbet och är sjuk... huvudet värker, seg i kroppen och fortfarande förkyld... fan vad jag hatar detta.... men men, sådant är ju livet... så vad har man att säga till om???
Var upp på jobbet igår en sväng på möte... men fy fasiken vad slut jag blev...av att bara sitta och lyssna... men men.... igår kväll var jag väldans pigg..men under natten slog det tillbaka...

I natt har Milo vaknat och ska ha mat 2 gånger... vid 1 och sen 05,30... vilka tokideer han har för sig... men å andra sidan stog han nästan still i vikt medans han var sjuk... på BVC sa dom ju att han är för mager för sin längd... så han behöver ju sina nattmål igen... men nu är han frisk och äter riktigt bra igen...skönt....

I dag ska vi inte göra nått mer än att slappa... kanske ta oss upp på bruket och handla lite... men inget annat.... Mamma skulle titta förbi senare....

Nä nu ska jag ut och ta en rök sen ska prinsen få sova ett tag... höres


Igår när vi lekte i badet=)




Mamma´s dracula... titta in tänderna... haha


haha, jäkla busunge




Farmor på besök


Sen mina söta små kissar...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Guu vilka fina missar :D

2009-04-16 @ 16:37:11
URL: http://www.blippblupp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0