Slut som människa!!!

Ja, det är precis så jag känner mej nu!!! Är trött i ryggen och seg som tusan!!!
Idag har vi varit ute och fixat... Tomas ahr snickrat på garaget (även jag satte upp några plankor)
tvättat bilarna, planterat blommor, kasta på lite gräsfrön, skurat altan och trappen, tvätta hunden mm mm...
har även haft besök av sussi och havanna så kul när dom kommer!!! även mamma var förbi en vända, sen kom faster helen förbi med lite mat till oss...såå god mat sååå...... tack för de tjejen.....
Hon och Milo tog en vända upp på bruket åxå...så jag och tomas han tvätta av bilarna i lugn och ro...såå skönt...tack för det åxå=)

Var även på banken och satte in pengar på Milos konto idag... Nästan 4000:- snacka om rik liten skitunge =)
I morgon fyller min andra lillkille 2 år...ska köpa något smaskens till han då=) Men fan vad tiden går fort... var ju inte alls så länge sedan han var 8 veckor och vi hade hämtat han... men det är ju snart 2 år sedan....

Tjabo 8 veckor



Tjabo nu




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0