Söndag

Ja då har man jobbat i 4 dagar då... ledig idag (söndag) sen börjar slitet igen... 4 dagar till....*suckar* börjar tröttna på mitt jobb...eller inte jobbet, utan samma tjat och gnäll varje dag... skrik och rop....men det är ju iaf ett jobb...

Igår kom Zebbe till oss och vi åkte in till valbo en vända... sen vart det mat på Monroses och hem och hyrde film... Zebbe fick välja film och han valde en jag ville se =)

Rally brudar: inte så bra som jag trodde den skulle vara... men helt okey... en lätt film som man kan slapptitta på....

Sen efter filmen körde vi kuddbrottning... Zebbe var bra trött då (22,30) vilket jag kan förstå... Vi var åxå helt slut... vaknade kl 05,08 i går morse sen en dag på jobbet, valbo och full fart till vi slog i filmen...så det var riktigt skönt att få sova kan jag lova....

Nu när jag bloggat klart ska vi åka ner till svärföräldrarna och spela kubb.... Jenny ringde och frågade om vi ville spela igår kväll med henne och christian.... och självklart lovade jag att komma då Zebbe ville de... men till min stora förvåning fick jag se att kl var 19 när vi skulle åka... och NÄÄÄ, lite sent då vi skulle titta på filmer, Milo skulle äta och göra natter... så vi sa att vi kommer i dag istället... vilket Zebbe tjatat om nu på morgonen... så snart så.... ner och väcka upp ungdomarna =)

Annars i mitt liv är det bara massa jobb och slit, och en jävulsk massa gos och bus med killen!!!!

Höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0