Söndag

Ja, då sitter man här och väntar på att pysa till jobbet.... Börjar känna mej förkyld igen...*suckar* hoppas att det inte bryter ut i dag då jag ska jobba till 20,30...kan ju faktist vänta till på måndag kväll innan man blir sjuk...

Milo är fortfarande sjuk... feber och tokförkyld... men var lite piggare igår iaf... men nu tycker jag att det får räcka för kraken min...3 jävla veckor med hosta, febertoppar och en massa snor...tycker så jävlans synd om han....

Nä nu ska jag dra till tokarna på jobbet=)

Kommentarer
Postat av: Johanna & Joline

Äh fy då!! Stackars Milo!! :( Vi ska hålla tummar och tår här hemma på att han ska bli frisk snart!!

2009-04-12 @ 08:08:35
URL: http://johannaheinola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0