Tänder!!!

Nu har Milos 5:e & 6:e tand dykt upp... 4 st uppe och två nere.... fortsätter det såhär kommer han att ha full trut vid 1 år....förstår inte hur han kan ha så många... men man ska ju inte förstå allt heller...
Nu ligger killen ute i vagnen och sover, mamma slappar här och pappa vet jag inte vad han gör.... Zebbe har åkt hem, han längtade efter sin mamma.... men kubb han vi med iaf=) Zebbe fick välja lag så jag och christian rockade fett=) sen fick tomas ta över då milo ville ha mat...
Fick så sjukt ont i huvudet och började må illa när vi var där så väl hemma gick jag och la mej i sängen...sov i ca 2 timmar... kan lova att det var skönt... synd bara att man är så seg nu istället...men men...

Nä nu ska jag ta och fixa lite mat... undra sa flundra om gädda var en fisk....mmm, blir nog korv och makaroner...lätt och snabbt...


Fick tvätta av sig efter maten... kan lova att han var grisig!!




Faster och christian på besök

Kommentarer
Postat av: Stina

Fasiken vad gullig han är... :) Hoppas att allt är bra med er! Kram

2009-04-26 @ 22:23:01
Postat av: Camilla

smyger in och läser ikapp lite =) Haha vilket sött kort på lillprinsen när han sitter i diskhon!

2009-05-07 @ 20:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0