Tokförkyld!

Ja, då var det våran tur då... Både jag och Tomas är tokförkylda... Milo i sin tur är på bättringsvägen... han är pigg och glad men fortfarande snorig och hostig... men mycket bättre än för några dagar sedan...*skönt*

Idag har jag jobbat till 14,00, sen var vi upp till mamma och hälsade på en sväng... var även förbi hos helen och sune och tittade på när dom bygger ihop det nya köket...blir nog bra när det är klart....
Sen kom Jenny och Christian förbi en vända nu på kvällen...

Nu är jag ledig i 2 dagar och hoppas verkligen att SOLEN kommer tillbaka så att jag åxå kan njuta av våren.... men sådan tur har inte jag heller..... men men....

Nä nu ska vi göra oss klar för sängen... jag har blivit sååå kvällstrött... igår la vi oss 21,00 och jag somnade som en stock...*skönt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0