Torsdag

I dag ska jag till Dr med Milo...igen... han blir inge piggare och det är nu dag 10 han är sjuk... Hostan kan jag ta... det tar ju tid att bli av med... men Hosta, snorig, feber var och varannan dag och vill inte att man ska peta i närheten av öronen... Han sover dåligt om nätterna och är grinig på dagarna... inte alls kul för pysen....Inte för mej heller för den delen... men men...

Sen ska vi nog hem till Joppe och hälsa på en vända...få se om Milo gillar hundarna där...dom är ju betydligt mindre än Tjabo om man säger så =)

Har hunnit med en massa på morgonen åxå...har gjort 2 smörgåstårtor till i morgon... Tomas var med i en vadslagning på jobbet... den som tabbar sig rejält med nya trucken får bjuda på tårta... och jo, självklart var det min gubbe...*skrattar* men men... då får då lite fredagsmys på jobbet då... hans sista dag åxå...iaf fram till 17 augusti.... han ska vara hemma med Milo nu och jag ska ut och jobba heltid...ska bli ganska kul faktist...synd bara att jag håller på bli förkyld...men men...
Så på måndag börjar jag jobba kl 8 och slutar 20,45...så får inte träffa killen den dagen...det känns lite trist...iaf om han fortfarande är sjuk....

Nä nu ska jag göra mej klar medans prinsen sover...Höres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0